The link at the date of the calendar is an entry.
スポンサーサイト
-------- -- --:--
別窓 | スポンサー広告
YESTERDAY
2005-11-10 Thu 21:00
Yesterday all my troubles seemed so far away.
Now it looks as though they're here to stay.
I believe in yesterday.
Suddenly I'm not half the man I used to be.
There's a shadow handing over me.
yesterday came suddenly.
Why she had to go. I don't know she wouldn't say.
I said something wrong now I long for yesterday.
yesterday love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide a way.
I believe in yesterday .

昨日までは、イヤなことなんて全部遠くに行ってしまったように思ってたんだ。でも今はそのすべてが、まるでここが居場所であるかのようにたたずんでいる。僕は過去にすがって生きてる。
突然僕は、今までの僕とは違う人間になってしまうんだ。そんな時、いつも暗い影が僕を覆いつくすんだ。昨日は突如としてやってきた。
どうしてあの人は行かなくちゃならなかったの?僕にはわからないよ…なんで何も言ってはくれなかったの?僕は言った「こんなのおかしいよ」今もずっと僕はあの時を待っている。
昨日までは、愛なんて、こんなに簡単に遊べるゲームだったのに、
今では、僕には逃げ隠れる場所が必要なんだ。
僕は過去にすがって生きてる。
スポンサーサイト
別窓 | 未分類 | コメント:0 | トラックバック:0
<<これから「定演頑張ろうコンパ」です | まくろ電力 | トウゲは越しました…>>
この記事のコメント
コメントの投稿
 

管理者だけに閲覧
 

この記事のトラックバック
| まくろ電力 |
現在の閲覧者数:
